F.A.Q

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Je bestelling wordt binnen 2 (werk)dagen door TNT Post op het afleveradres aangeboden, mits het artikel op voorraad is en wanneer de bestelling voor 16:00 uur op een werkdag is geplaatst. Na deze tijd bestaat de kans dat je de bestelling een dag later ontvangt.

Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
Zodra je bestelling in het ordersysteem van TNT Post is opgenomen, ontvang je van ons een bevestigingsmail waarin staat dat het artikel is verzonden.

Kan ik de verzendstatus van mijn bestelling inzien (track & trace)?
Ja, dat is mogelijk. Wij verstrekken automatisch het track & trace -nummer via de email die jij heb ingevuld op onze site. Ben je onze email kwijt en mocht je bestelling na 3 dagen nog steeds niet afgeleverd zijn, dan kun je ons een mail sturen met daarin het verzoek tot het op nieuw vragen van het track & trace -nummer (barcode) van de zending. Via de site van TNT Post (www.tracktrace.nl) is het dan mogelijk om de actuele verzendstatus te bekijken.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer de bestelling wordt afgeleverd?
Treft de TNT-bezorger je op de eerste dag niet thuis aan, dan wordt er op de volgende werkdag of op zaterdag een tweede bezorgpoging gedaan. Indien na twee bezorgpogingen de bestelling niet is uitgereikt, wordt het pakket naar het TNT afhaalkantoor in de directe omgeving van het afleveradres gebracht. Daar wordt het maximaal drie weken voor je bewaard. Bij iedere bezorgpoging waarbij aflevering op het aangegeven adres niet mogelijk is, laat TNT een schriftelijke kennisgeving achter.

Kan ik een bestelling annuleren?
Ja, dat kan. Door na plaatsing van de bestelling z.s.m. contact met ons op te nemen via telefoon of email kun je de bestelling nog annuleren. Mocht het pakket al verzonden zijn, dan zul je gebruik moeten maken van ons retourbeleid (zie onder ‘Service' op onze site).

Hoe kan ik een product retour sturen?
Kijk voor het retourneren van producten en voor de voorwoorden onder ‘Klantenservice' op onze site.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar wil deze ruilen voor een ander model en/of kleur. Hoe geef ik dit aan?
Wanneer je een artikel wilt ruilen, kun je dit aangeven door ons een e-mail te sturen. Kijk onder ‘Klantenservice' op onze site hoe dit in zijn werk gaat en welke voorwaarden hiervoor gelden.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed door Tasapart.nl is ontvangen?
Zodra je een bestelling op Tasapart.nl hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail. Hierin staan al de gegevens van je bestelling. Mocht je deze mail niet binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling hebben ontvangen, controleer dan of het door jouw opgegeven e-mailadres klopt. Heb je na 4 uur nog niets ontvangen, neem dan  http://tasapart.nl/contact  met ons op.

Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces krijg je de mogelijkheid aangeboden om de bestelling op elk gewenst adres af te laten leveren.

Ik wil een product aan iemand cadeau doen en een persoonlijke boodschap toevoegen. Kan dat?
Jazeker! Wij kunnen bij een bestelling een persoonlijke boodschap toevoegen. Neem voor het bestellen contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Ik kom uit België. Kan ik dan ook een bestelling plaatsen?
Ja, dat kan. Je kunt je gewoon registeren op de site en al je gegevens invullen. Wel is het zo dat de verzend tijd langer duurt dan voor in Nederland.

LET OP!
Voor verzending naar België gelden andere verzendkosten dan binnen Nederland. Kijk hier voor de actuele tarieven voor verzending via TNT Post. Na ontvangst van je betaling zullen wij direct tot verzending overgaan.